غم فراق - عشق اشک خون
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
محبوب ترینِ مردم نزد تو، باید شخص مهربانِ نیکخواه باشد . [امام علی علیه السلام]
   RSS  |   خانه |   شناسنامه |   پست الکترونیک |  پارسی بلاگ | یــــاهـو
اوقات شرعی

عشق اشک خون

غم فراق (دوشنبه 87/5/14 ساعت 3:56 صبح)


کنج اطاق نشسته ام ، دلم تنگ است .
نمی دانم اندوهی که بر دلم سایه افکنده است  از چه جنسیست که بزرگترین اندوه ها در برابر آن احساس حقارت می کنند ، جنسش هرچه باشد بی ارتباط با غم فراق و دوری معشوق نیست  ، بیچاره دلم غم عشقی کشیده که مپرس . حیرانم حتی نمی دانم روزی که دلدار می آید این دل هست یا نیست؟با اوست یا با عدوست؟

بغض گلویم  را گرفته ، زبان در دهانم نمی چرخد انگار سالها کسی را صدا زده اما همنوز کسی همسخنش نگشته .
نمی دانم گوشهایم سنگین شده اند یا نمی خواهند صدایی جز صدای دلربای یار را بشنوند .
بیچاره چشمانم ، یاد چشمانم چشمانم را تر می کند . راستش سخت است همه را دیدن او را ندیدن . . .
دست هایم نمی توانندقلم را بگیرند . دستانی که به امید فشردن دستان گرم معشوق مدتها رو به آسمان آمدنش را گدایی کرده اند حق دارند بی رمق باشند . 
اما احساس  می کنم پاهایم هنوز خسته نشده اند و همچنان می خواهند به جمکران بروند .
آغوشم که گرم گرم بود آنقدر سرد شده که انگار نه انگار یکبار معشوق را در خواب . . .
مولای من  قلبم هم شکسته . اشک مرا امان نمی دهد ، دلم شاکی شده  که غم عشقم به که می گویی؟
مهدی جان  مخاطب من رو سیاه ،شمایید . 40 صباح عهد خواندم تورا ندیدم ، بقیع آمدم تور اندیدم. وعده ی دیدار داده ای دانم خلف وعده نمی کنی  ، هنوز کنج اطاق به دیوار تکیه داده ام.منتظر یک نگاه توام جانم به قربانت .


  • نویسنده: گمنام

  • نظرات دیگران ( )


  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    سلام رفقا . . .
    زبان حال امام زمان (عج) با مدعیان عشق
    فضه خادم حضرت زهرا (س)
    غم فراق
    مولای من سلام
    خاطرات چفیه
    دایی عزیزم شهید کیوان میرشکاری سلام
    [عناوین آرشیوشده]
  •   بازدیدهای این وبلاگ
  • امروز: 6 بازدید
    بازدید دیروز: 5
    کل بازدیدها: 76191 بازدید
  •   پیوندهای روزانه
  • پایگاه وبلاگ نویسان ارزشی [105]
    [آرشیو(1)]

  •   درباره من
  • عشق   اشک   خون
    گمنام
    یه محیط مجازی برای اینکه یه بنده ی خدا برای خدا از خدا بخاطر خدا برای طلب بخشش از طرف خدا در پرتوی عنایات خدا به امید وصال خدا فقط برای خدا خدا خدا خدا.....بنویسه
  •   لوگوی وبلاگ من
  • عشق   اشک   خون
  •  فهرست موضوعی یادداشت ها
  • حرفهای من باخدا[9] . عشق اشک خون[2] . دردلی باشهدا .
  •   مطالب بایگانی شده
  • بنده ی قدر نشناس
    رسم گدایی
    استجابت دعا
  •   اشتراک در خبرنامه
  •  

  •  لینک دوستان من





  • گلی از بهشت

    مجاهدت
    حب الحسین
    14معصوم
    مهدی
    کلام نو
    بچه شهید
    مدیر پارسی بلاگ
    پوتین خاکی
    و خدایی که در این نزدیکیست
    کوثر
    کبوترانه تا بام ملکوت
    حاج همت
    معبر
    عشق الهی
    خاشعات
    به خود آییم
    سرباز گمنام
    شمیم یار
    سخن دوست

  •  لوگوی دوستان من





  • . . . . . - به روز رسانی :  10:18 ص 102/12/22
عنوان آخرین نوشته : تصنیف صبحدم - محمدرضا شجریان










  •   آهنگ وبلاگ من